Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy egyrészt azt gondolhassam bárkit is érdeklek, másrészt meg, hogy írásos, de inkább képes beszámolókat készítsek az ismerőseimnek, ezáltal elkerülve, hogy beszélnem kelljen velük. :)

2010. február 5., péntek

Repulout 2

Felszaltunk a 747-esse is Miami fele.
Az se volt olyan durva. :) Jo amugy, csak durvabbra gondoltam.
De ez a 747-es rothadt nagy gep am. En leghatul ultem, ugyhogy a gep alandoan az eget nezte. :D
10 ora 10 perc volt az ut. Occcccseem. Na az... szar. :)
Az elso 3 oraban hoznak kajat piat, mindenfeet, aztan szabad foglalkozas, konkretan malom. A felene kb hozzak a kitoltendoket, azzal elmegz par perc, ha ugyes vag, fel ora is. :D
Na utana durvult be nalam. Szivesen kiszaltam volna.
de vegulis tuleltem. Elertuk Miamit, a latvanz az nem volt szar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése