Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy egyrészt azt gondolhassam bárkit is érdeklek, másrészt meg, hogy írásos, de inkább képes beszámolókat készítsek az ismerőseimnek, ezáltal elkerülve, hogy beszélnem kelljen velük. :)

2010. február 16., kedd

Jacht Show

Volam a Jacht show-n. Ide minden ceg lehozza a jachtjai, es meg lehet oket nezni. be is mentunk parba. Nagyon szepek.
Mar kivalasztottam milyen lesz nekem az elso meret. Az nem ez ami a kepen van. Ezek borzaszto nagyok eloben. es tob 10 mila. Persze nem forintban. :)

2 megjegyzés:

  1. Mivel még életemben nem voltam jachton, ezért húzzál bele mert ezt a hiányosságot minél hamarabb orvosolni akarom. Aztán jöhet az együtt hányás...Látom is a képet magam előtt, amint Gumi, Gergő én meg te az alkoholt éppen hangulattá alakítjuk, közben kedves P. László testvérem meg röhög rajtunk (akit azért nem hívtam még fel mert lusta vagyok mint a fasz:D )

    Na hajrá Putyesz!!!

    VálaszTörlés
  2. Egyreszt Pityesz, en nem iszok, tudod jol. masreszt... mindjart mutatok masik kepet. :)

    VálaszTörlés