Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy egyrészt azt gondolhassam bárkit is érdeklek, másrészt meg, hogy írásos, de inkább képes beszámolókat készítsek az ismerőseimnek, ezáltal elkerülve, hogy beszélnem kelljen velük. :)

2010. február 11., csütörtök

Amerikai taplalek

Ettem par gyorskajaldaban, ez eddig a egjobb. Csak akkor megyunk oda ha uton vagyunk eppen es sietunk. Voltam mar McDonadsban is. Oyan eros szekek vannak mindenutt, hogy ihajj. nem kell tobbe felnem. :D
Nalunk most kezd bejonni, hogy utan lehet tolteni acoat meg ilyeneket ingyen. Na itt meg mar az van, hogy ingyen kapsz poharat es azt iszol amit akarsz. Kint van az automata, aztan hajra. Persze az ara biztos benne van a kajaban, egfejebb aki nem keri a szogatatast, az is kifizeti.
Guminak kene vicceset irni, de faradt vagyok. majd legkozelebb. :)
Na joccakat.

5 megjegyzés:

  1. Hahooo!Azt hiszem kissé lemaradtam a blog olvasásról.Bár erről a junk food -ról nem is bánom.Petike ne ilyen műkaját egyél.
    Szépek a képek a beachről főleg,hogy mindegyiken ott van a hült helyem...most még!
    Várom a további fejleményeket,innen a nyakig érő hóból.bbbrrr...megyek ások valami alagutat.
    Szép napot Neked mára. Jó a gyúrós képed:-)
    Puszi
    Ildikó

    VálaszTörlés
  2. Ettől ezé nem laktál jól?
    A kóla mellett az mi a túró? valami lárva?
    Na mindegy! pont a miami helyszinelők megy a TV-ben, sose értem miért ilyen sárga a kép, biztos máj betegegek.
    Azé jó, hogy ilyen kis közösségi fórum van itt.
    A pistáról már azt hittem egyiptomban van, olyan rég hallotam róla.
    Pont ráértem és neked meg van egy blogod. :)

    VálaszTörlés
  3. Bezzeg fasza töltött káposztát meg habart babot nem fogsz tudni enni, csak ilyen szarokat mi? A képen lévő kaja nem szimpatikus nekem, lehet azért mert paraszt vagyok?...:-)))

    VálaszTörlés
  4. Nekem se szimpatikus ez a kaja, ha egyszer kijutok akkor biztos eszek egy Super Size BigMac menüt, akármilyen egeszségtelen :)

    Abba meg meg tudunk egyezni hogy paraszt vagy posta nem is kicsi :) olyan kapás, kaszás, bocskoros paraszt :)

    VálaszTörlés
  5. Udv mindenkinek.
    Ez egy olyan kaja, hogy valami mago kenyer, benne csirkemell sonka, vagy valami afele, es rendes zoldsegek egyben. salata, paradicsom, hagyma. A Cola az igazabol cukormentes icetea, a kunkori meg sultkrumpli. De ilyen panirozott vagy miaver. Igen jol laktam toel, es nem erezni annyira munek mint a mekit.
    Laci! Helo. :)
    Nem lehet, hogy csak uj TV kene? :)
    A Posta az meg a fod aatt van allandoan. csak neha bujik ki.
    Pityesz! A parasztsagodat senki nem kerdojelezi meg.:)
    Gera! (Hehe)
    Mar nincs super size menu. egalabbis azt mondtak a filmben, nem? Ez a kaja sokka jobb.

    De erdekes amugy, mondom itt is foytatom a megkezdett etkezesi rendet, Vettem teljes kiorlesu kenyeret. Itthon neztem, hogy cukor van benne. Amugy ez a kettosseg jellemez itt mindent. Minden csak latszategeszseges. Meg kutatnom kell a jobb etelbeszerzesert.

    VálaszTörlés